Ассалому алайкум, Сиз Maslahatim.uz сайти орқали маслаҳат сўрашингиз ва маслаҳат беришингиз мумкин!
Ёшим 21 да қандай қилиб зарарсиз тез озиш мумкин ва яна семирмаслик учун нима қилиш керак?

Gulomjon изоҳ берди

Кимдир озаман дейди кидир семириши керак нафсингни тий озасан

19 та жавоб

Oldman жавоб берди 0

Iroda mustahkam bo’lsa eng zo’r yo’li bu sport dib bilaman. Ham ozasiz ham qomat chiroyli bo’ladi. Hozir juda ko’p joyda fitnes klubla ochilib ketgan. Agar borishga imkon bo’masa o’sha trenerni qo’liga uch-to’rt so’m berib uyda shug’ullanish uchun programma yozdirish kerak .

Abdusattor жавоб берди 0

Bu savolga maqolalar yozilgan va bunday savollarga javob berilgan. Izlash xizmatidan qidirib ko’ring. Shunga oid ertaga yana maqola qo’yamiz…

??? изоҳ берди

Ha ularni kòrdim lekin muayyan bir tartibli sxemali yòli kerak menga masalan falon kunda falon narsa bn shuncha kg ozish degandek
Mafuna жавоб берди 0
Menimcha ozroq bo'lsa ham parhez qiling masalan erta bilan qaynatib sovitilgan suv 1kosa va ertalab kechqurun obrich aylantiring nonuahta 2burda qotgan non va yogurt va meva istemol qiling tushlik karam yoki qaunatolgan guruch gerachka beahlildaeva va sabzavot va kechga sharbat va mevadan foydalanish ozosh uchin yordam beradi.
аноним жавоб берди 0
Sherzod жавоб берди 0
Kop xarakat qilin yani kopro xarakatli ish qilin man 118kg edim 5oyda 93kg boldim ishim ozgargan edi
Zulfiya жавоб берди 3
ozob qayta semirib keymaslik uhun sog'lom ovqatlanish kerak... ertalab uyganib badan tarbiya qilish nonushtaga qadar ikki stakan suvni birdaniga emas hoplab hoplab ichish kerak... kam kamdan tez tez ovqatlanish kerak. ovqatlanish ratsioningizdan non yog'liq taomlarni chiqarib tashlang!!! kuniga kamida 3ta qo'shiqqa raqs tushing!!! xar 3okg og'irlikka 1litr suv ichiladi... kum davomida ichib yuring... 1oyda 5kgdan tashisiz va qaytib ikki barobar semirmisiz... buyogi baxor yoz iloji boricha vitaminga boy maxsulotladan salatla ovqatla qilib... banan uzum tarvuz tort gazli ichimliklar non makaron xamirli taomlar bulochkalar umuman mumkin emas ozvogunizcha
аноним жавоб берди 0
Пол брегг-  Очлик Мужизаси

Spectr.93@mail.ru
Shirin жавоб берди 43
Buning uchun tog'ri ovqatlanishga birinchi orinda amal qilishingiz kerak,ovqat ratsioningizni qaytadan korip chiqing,ozishni chin dildan istasangiz hamma  narsani meyorida istemol qilishga harakat qiling,hozir siz birdaniga nondan,shirinlilardan,yogli ovqatlardan voz kechishingiz qiyin shuning uchun yeyayotgan ovqatlaringizni oz ozdan kamaytirip borin ,2ta bolak non orniga 1ta yeng keyinchalik oshqozon moslashsa sekin sekin ozingizni yegingiz kelmay qoladi,meva kopro yeng,albatta sport bn shugullanishga harakat qilin,eng avvalo dietologga koriniwni maslahat beramiz,bizni tanlaganingiz uchun rahmat!Salomat boling!
Mumtaz жавоб берди 0
Zo'r kitob bor "Xaqiqiy tibbiyot izidan" degan o'sha kitobda sog'lom ozish semirish xaqida yozilgan
Ҳабибулло жавоб берди 463
Агар туғилгандан бери танасида ёғ бўлса, яъни генида бўлса, у ҳолда фақат спортгина ёрдам беради (кунига камида 2 соат ажратиш керак. Спортнинг тури ўзингизни ҳоҳишингизга боғлиқ). Агар ёғлар кам ҳаракат ва нотўғри овқатланиш натижасида йиғилган бўлса, у ҳолда қуйидагиларни тавсия қиламан: 1.Нафсни тийиш керак: беҳуда ва мақсадсиз ҳар турлик егуликларни еявермаслик керак. 2. Ҳар ҳафтада 2 кун рўза тутиш. Бунда инсон ошқозони ўзида қолган ортиқча овқат юқларини тозалаб ташлайди. 3. Дангасаликдан йироқ бўлиш. Доимо серхаракат бўлиш. 4. Очиқ ҳавода юриш. 5. Спорт билан шуғулланиш. Бунда спорнинг ўзизгизга ёққан енгилроқ тури. 6. Эрталаб иложи борича енгил гимнастика машқларини бажариш. 10 минут вақт оралиғида. Шуниям унутманг-ки, ҳар бир инсон организми индивидуал ёндошувни тақозо этади.
yuldiz жавоб берди 0
qora non esa boladimi kaloriyasi kammi bu nonni
Ziyoydin жавоб берди 0
Kun tartibiga rioya qilish kerak. Yog'li va xamirli ovqatlarni iste'mol qilmaslik kerak iloji boricha va eng asosiysi sport bilan shug'ullanish kerak !!!

Moxe♥ изоҳ берди

Xa albatta man 1oy ichida 15kilogramm tashadim. Lekin hozir sochim to"kilib ketyapti. Bo'yim 1.67 edi hozir sal chokkanman. lekin dietada emasman. Qayta semirmayapman ham)

Nodira изоҳ берди

Qanday qilib ozdingiz ?
Mushtariy жавоб берди 0
Kam yeb ko'proq xarakat qilish kerak.
Moxe жавоб берди 0
Man ham ancha to'la edim. keyin ertalab nonushta qilmadim 30minut badan tarbiya bilan shugillandim. Tushlikka go'sht meva biokefir 0,5%yog'li biokefir ichdim.Kechki ovqat o'rniga 2dona olma yedim. Hozir 42kgman yoshim 16da. Iloji boricha sport bilan ja unaqa ko"p shug"illanmagan maqul semirishga moyil bo'b qolasiz. Kuniga 20-30daqiqa yetadi
Nodiwka жавоб берди 0
oziw uchun avvalo togri ovqatlaniw kere kuniga 5 mahal oz ozdan, va mawqla qiliw kere yana kok choy va olma sirkasiham oziwga yordam beradi
Mubina жавоб берди 0
Tak prosto degan saytga kiring siz xohlagan hamma maslahat anashu erda bor
Noma'lum жавоб берди 20
Zanjabil ichish ham ozdiradi faqat ovqatlanishni tartibga solib. Yagoda godji iste'mol qilish ham ozdiradi. dieta siz.
shahzod жавоб берди 10
Gano Excel degan Corp.sining kimyoviy qo'shimchalardan holi mahsulotlari sizga yordam beradi ko'pini ko'rganman oziganini kerak bo'lsa topib beraman
Elyor жавоб берди 0
Sveltform ichasiz va muntazam yugurishni yo'lga quyasiz. Non iste'mol qilmaysiz. 1 Oyda 5-10 kg ozasiz. +998909945414

Сизнинг жавобингиз

Жавобни шошилмасдан, тўғри ва имло хатоларсиз ёзишга ҳаракат қилинг, кириллча ёзсангиз "қ" "ҳ" "ғ" "ў" ҳарфлари билан ёзинг ёки вергул билан ажратиб ёзинг, лотинча ёзсангиз, "sh"ни "w" қилиб ёзманг илтимос!!!
Махфийлик шарти: Сизнинг электрон манзилингиздан фақат билдиришномалар юбориш мақсадида фойдаланилади.

Келгусида бундай текширувдан ўтмаслик учун, илтимос, киринг ёки рўйхатдан ўтинг.
...

Сиз ушбу бўлимда сизни қийнаётган ва қизиқтираётган саволларни бериб жавоб олинг, ва берилган саволарга маслаҳатлар бериб, савол берувчининг мушкулини осон қилинг.
Сайтга фойдаланувчи томонидан қўшилган ёлғон ёки инсон онгига салбий таъсир ўтказадиган маълумотлар, қолдирилган фикрлар ва изоҳларга жавобгарликни сайт маъмурияти ўз зиммасига олмайди.